Doe mee!

Stichting Onder Anderen is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers voor haar beide locaties in Utrecht: Belle’s Bistro (Zuilen) en Diny’s Diner (Sterrenwijk).

Kom jij ons team van vrijwilligers versterken?

Voor onze sociale buurtrestaurants zoeken we enthousiaste kookliefhebbers en gastheren (m/v).

Al ruim vijf jaar koken we drie keer per week voor een groep van 15-25 gasten: dinsdag en zondag in buurthuis Sterrenzicht (in Sterrenwijk), en woensdag in buurthuis Zuilen. Dat doen we met drie of vier vrijwilligers per keer, en we eten gezellig met de gasten mee.

Per avond werken we met een ‘chefkok’ (die verzint het menu, doet de inkoop en begint om ongeveer half vier met koken), een ‘souschef/kok’ (die haakt om vijf uur aan om te helpen met koken, mag ook eerder) en een gastheer/-vrouw (die komt ook om vijf uur en ontvangt de gasten en doet de administratie). Na het eten ruimen we met z’n allen af en op, en doen we de afwas (samen met de afwasmachine).

Wie zoeken we?

• Iemand die het leuk vind om te koken en dit ook voor een grote groep wil doen (je hoeft géén professionele ervaring te hebben, als je maar een kookliefhebber bent!)
  • Iemand die het leuk vind om onze gasten te ontvangen en een gesprekje met ze aan te gaan
  • Iemand die het leuk vind om deel uit te maken van een enthousiast team van vrijwilligers

Wat bieden we?

• We gooien je niet in het diepe – je wordt uitgebreid begeleid, dus schroom niet als je nog nooit voor een grote groep gekookt hebt; dit geldt natuurlijk ook voor de host
  • Je doet maatschappelijk relevant werk
  • En natuurlijk bieden we je een enthousiast team van vrijwilligers om mee samen te werken

StichtingOnderAnderenBanner620250

Lees dit artikel op Zo is Zuilen over Belle’s Bistro om een verdere indruk te krijgen – Diny’s diner werkt op dezelfde manier, maar met een kleinere groep gasten. Daarover kun je meer lezen in dit artikel in Metro.

Heb je interesse om een keer langs te komen om ons te spreken? Meld je dan hieronder aan:

Heb je ervaring met koken voor groepen?
 Ja Nee

Heb je ervaring met de doelgroep?
 Ja Nee

Welke functies spreken je aan? *

Op welke locatie(s) wil je graag werken? *

Wat trekt je aan in Stichting Onder Anderen?

Wat doe je in het dagelijks leven?

Hoe ben je op onze site beland (bijvoorbeeld: facebook, twitter, artikel, advertentie, andere website)?